Головне управління ДПС у Волинській області нагадує, що за допомогою безкоштовних електронних сервісів ДПС - Електронного кабінету та мобільного застосунку «Моя податкова», у режимі онлайн 24/7 кожен платник може виконати свій податковий обов’язок – подати декларацію та сплатити задекларовану суму.
Електронний формат подачі звітності засобами телекомунікаційного зв’язку дозволяє зекономити час, здійснити автоматичну перевірку звітності перед її подачею, а також отримати підтвердження прийняття декларації контролюючим органом.
Так, за період з 01.01.2025 по 26.02.2025 платниками податків до Головного управління ДПС у Волинській області подано 132 694 звітні документи, з них 131 078 звітів подано в електронній формі, 1616 - в паперовій формі (з яких 478 фізичними та 1138 юридичними особами).
Загальний відсоток електронної звітності становить 98,78 відсотки. Відсоток звітності, поданої в електронній формі юридичними особами становить 98,06 %, фізичними особами – 99,35 %.
За вказаний період в електронному вигляді найбільше подано податкових декларацiй платника єдиного податку - фiзичної особи – пiдприємця, туристичного збору, рентної плати, плати за землю та податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.
За умови наявності електронного цифрового підпису, отриманого у будь-якого сертифікаційного центру, подати звітність в електронному вигляді можна виконавши декілька простих кроків:
Крок 1.Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Крок 2. Зайти до приватної частини Електронного кабінету платника податків (cabinet.tax.gov.ua).
Крок 3. У меню «Ведення звітності» натиснути кнопку «Створити», при цьому обрати період, за який буде подаватися звіт та форму звіту.
Крок 4. Заповнити звітність. Після натискання кнопки «Створити» відкривається форма обраного користувачем звіту, яку необхідно заповнити. При цьому, після заповнення всіх полів форми звіту перевірити, чи не була допущена помилка. У випадку пропущення обов’язкових для заповнення полів вони будуть підсвічуватися.
Крок 5. Підписати та відправити документ.
Крок 6. Перевірити отримання документу ДПС. Після того, як заповнений звіт буде підписаний та відправлений, необхідно проконтролювати надходження квитанції № 1 в розділі «Вхідні/Вихідні документи».
Наступна квитанція № 2 вказує на те, чи звіт прийнятий. Якщо електронний документ заповнений вірно, то в полі «Результат обробки» квитанції № 2 має зазначатися «Прийнято пакет».
Якщо ж «Пакет не прийнято», то потрібно доопрацювати документ відповідно до зауважень, що вказані в квитанції і повторно його надіслати.
Управління податкових сервісів
Головного управління ДПС у Волинській області