У рамках роботи комунікаційної податкової платформи турійські податківці зустрілися з представниками місцевого бізнесу.
Серед питань, які піднімалися для обговорення під час засідання «круглого столу», - особливості звітування юридичних осіб, формування декларації з податку на прибуток, взаємодія фізичних осіб-підприємців із податковою службою та надання адміністративних послуг в органах ДПС внутрішньопереміщеним особам.
«Дистанційний формат звітування та комунікації з органами ДПС, як правило, отримує схвальну оцінку платників податків. Його перевагами користуються майже всі юридичні особи. Практичним аспектам роботи в електронному кабінеті, зокрема в частині формування звітних даних, була присвячена розмова за «круглим столом із платниками податків», - розповідає начальниця Турійської ДПІ Лариса Горбач.
Посадовиця підкреслила, що на кожній зустрічі з бізнесом піднімається питання застосування РРО/ПРРО для належного обліку розрахункових операцій.
Нагадаємо, що податкова служба продовжує масштабне інформування громадськості про обов’язок продавців товару видавати фіскальний чек, щоб переконати бізнес працювати у правовому полі, дбаючи про інтереси держави та споживачів.
Застосування РРО/ПРРО та видача фіскального чека - обов’язкові умови при здійсненні розрахункових операцій всіма господарюючим суб’єктами, окрім спрощенців І групи, - наголошують податківці.
Із ухваленням Закону № 3219 відповідальність за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закону) – відновлено з 1 жовтня 2023 року, тобто у разі встановлення контролюючими органами факту не проведення розрахункових операцій через РРО/ПРРО з фіскальним режимом роботи, податківці мають право застосовувати фінансові санкції, передбачені п. 1 ст. 17 Закону.
Сектор інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Волинській області