Цифровізацію та зручні сервіси, податкові новації для платників акцизного податку і підстави для проведення планових документальних перевірок обговорили учасники засідання Громадської ради при Головному управлінні ДПС у Волинській області 12 грудня 2025 року.
Діалог громадських лідерів із фахівцями податкової служби підтвердив схвалення практики електронної взаємодії, яку активно впроваджує та удосконалює ДПС і переконав: створення справедливих конкурентних умов для діяльності бізнесу – вкрай актуальна вимога реального сектору економіки.
Заступник начальника Головного управління ДПС у Волинській області Володимир Дяк акцентував увагу представників громадськості на важливості активної комунікації та запевнив, що ДПС дотримується політики відкритості і прозорості у своїй діяльності.
«Для нас важлива довіра кожного платника податків незалежно від масштабу бізнесу, оскільки позитивна динаміка податкових надходжень – це результат нашої спільної з платниками податків роботи. А це означає, що держава та громади вчасно отримують кошти для фінансування оборонних і безпекових заходів, економічних програм та соціального захисту вразливих груп населення», - підкреслив Володимир Дяк і детально розповів про стан мобілізації податкових надходжень в області.
Посадовець окремо поінформував про використання при адмініструванні податків сучасних цифрових платформ і сервісів, адаптованих до різних потреб, що забезпечують кожній людині рівні можливості для користування онлайн-послугами, електронними документами та інструментами комунікації.
«Можливості багатоканальної комунікації з платниками податків і громадськістю дозволяють нам швидко та якісно роз’яснити норми чинного законодавства, отримати обґрунтовані пропозиції для вдосконалення процедур надання послуг і швидко реагувати на потреби платників податків під час виконання податкових зобов’язань», - підсумував Володимир Дяк.