Інформаційно-роз’яснювальну сесію для роботодавців Володимирського району із залученням фахівців контролюючих органів ініціював ФПП «Бізнес-центр». У зустрічі з платниками податків, у режимі онлайн взяли участь представники головних управлінь ДПС та ПФУ в області. А до діалогу з працедавцями у форматі офлайн у місті Володимирі долучилися фахівці місцевої ДПІ та відділу ПФУ.
Тема розмови працедавців із представниками податкової служби та ПФУ обрана не випадково: новий Звіт про нарахування, обчислення та сплату внеску на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю подається з 1 жовтня поточного року.
У вітальному слові начальник управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС у Волинській області Олександр Котюн відзначив, що податкова служба налаштована на конструктивну комунікацію з бізнесом. Тож, платники податків завжди можуть розраховувати на консультаційну підтримку, зокрема в Офісі податкових консультантів.
Потому про найбільш актуальні моменти формування і подання Звіту про внесок на працевлаштування осіб з інвалідністю учасників заходу інформувала в.о. заступника начальника управління оподаткування фізичних осіб-начальник відділу адміністрування ПДФО та єдиного внеску, податків з громадян та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, координації та інформаційно-аналітичного забезпечення, розгляду звернень платників податку Оксана Шепеть.
Зокрема, посадовиця акцентувала увагу на тому, що звіти за І – ІІІ квартали 2026 року необхідно подати не пізніше 9 листопада 2026 року. Якщо визначено суми внеску – сплатити до 19 листопада. Звіт подають роботодавці та платники внеску. Варто врахувати, що роботодавцями вважаються юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, фізичні особи – підприємці, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту), контракту на проходження службу або на інших умовах, передбачених законодавством, крім цивільно-правових договорів, та несуть відповідальність за підприємство та/або установу для цілей Закону № 875.
Платниками внеску є роботодавці, у яких середньооблікова кількість штатних працівників у календарному кварталі становить 8 і більше осіб та які у цьому кварталі не виконали норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю.
Щодо порядку розрахунків нормативу і середньомісячної заробітної плати для розрахунку внеску відповідно до Порядку, затвердженого Постановою КМУ № 268, роботодавцям розповіла начальник відділу забезпечення наповнення бюджету фінансово-економічного управління ГУ ПФУ у Волинській області Надія Цаль.
На особливостях подання звіту в електронній формі наголосила представниця управління податкових сервісів ГУ ДПС у Волинській області Оксана Моржинська. Тож, платникам варто врахувати, що для подання звіту через електронний кабінет використовується форма J/F0500701: J – для юридичних осіб, F – для фізичних осіб.
Звертаємо увагу! Детальні роз’яснення щодо заповнення окремих рядків Звіту, застосування формул та приклади розрахунку внеску містяться за посиланням: https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/1053827.html