За консультаційною допомогою та отриманням адміністративних послуг до Центру обслуговування Луцької ДПІ звертаються близько 12,5 тисячі юридичних осіб і 14,5 тисячі фізичних осіб-підприємців лише Луцької міської об’єднаної територіальної громади, до якої після проведення адміністративної реформи приєдналося 35 населених пунктів, зокрема 24 - Луцького, 10 - Ківерцівського та 2 - Рожищенського районів.
Мешканці об’єднаної громади потребують допомоги спеціалістів ЦОП з тим, щоб отримати ряд адміністративних послуг, що забезпечуються Головним управлінням ДПС у Волинській області, та консультації зі сплати податків і зборів, зокрема земельного та єдиного податку, податку на доходи з фізичних осіб та податку на нерухомість, що є основними у наповненні бюджету міської громади.
Саме задля покращення умов обслуговування платників податків та забезпечення надходження платежів до бюджету Луцької міської об’єднаної територіальної громади, Головне управління ДПС у Волинській області ініціювало перед виконкомом Луцької міської ради питання щодо схвалення проєкту Програми покращення функціонування Центру обслуговування платників Луцької ДПІ, що передбачає залучення субвенцій з бюджету Луцької міської ОТГ для поліпшення умов обслуговування її платників, відвідувачами якого щодня є щонайменше 300 громадян.
Проєкт Програми покращення функціонування Центру обслуговування платників Луцької ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області на 2021-2022 роки обговорили члени виконкому Луцької міської ради 19 травня 2021 року на своєму засіданні та попередньо схвалили її прийняття та виділення з міського бюджету коштів для створення більш комфортних умов платникам податків.
Заступник начальника Головного управління ДПС у Волинській області Сергій Кондратюк, який взяв участь у засіданні виконкому Луцької міської ради, подякував за ухвалене конструктивне рішення.
«Сподіваюся, що у Центрі обслуговування платників Луцької ДПІ завдяки нашій співпраці будуть створені більш комфортні умови для його відвідувачів і процес обслуговування стане більш якісним. Подбати про більш комфортні і зручні умови для надання послуг платникам - наше спільне завдання, оскільки зможуть звертатися до ЦОП Луцької ДПІ за послугами громадяни не лише м. Луцька, а і 35 сіл суміжних районів, які в рамках децентралізації стали членами Луцької міської об’єднаної територіальної громади», - зазначає Сергій Кондратюк.
Нагадаємо, що для отримання послуг у Центрах обслуговування платників Волинської області з 14 квітня 2021 року можна зареєструватися через мережу Інтернет. Скористатися спеціальною програмою «Електронна черга» можна за посиланням, що розміщене на субсайті територіальних органів ДПС у Волинській області в банері «Центри обслуговування» в розділі «Електронна черга».
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Сектор інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Волинській області