Щомісяця в середньому платники податків Волині отримують до 8,5 тисячі адміністративних послуг в органах ДПС. Загалом упродовж січня-серпня 2022 року волинські податківці надали майже 70 тисяч адміністративних послуг.
Про це учасників засідання Громадської ради при ГУ ДПС у Волинській області поінформував в.о. начальника ГУ ДПС у Волинській області Сергій Лисеюк.
Аналітика свідчить, що понад 60 відсотків від усіх послуг надаються через Центри обслуговування платників. Тим часом, чверть адмінпослуг платники податків отримують в електронному вигляді.
«Ми максимально орієнтовані на запити платників щодо покращення податкового супроводу. Окрім адміністративних послуг громадяни та представники підприємництва потребують щоденних консультацій щодо застосування законодавчих норм, заповнення і подання звітності, виконання податкових зобов’язань тощо. Тому, задля комфорту платників, організовано роботу телефонних гарячих ліній. Для більш якісного вирішення актуальних питань громадян і бізнесу із серпня 2022 року запрацювала комунікаційна податкова платформа», - повідомив Сергій Лисеюк.
В.о. начальника ГУ ДПС у Волинській області розповів, що платники податків отримали можливість надіслати письмове звернення з питань, що потребують вирішення в органах ДПС на спеціально створену електронну поштову скриньку - vl.ikc@tax.gov.ua.
Наразі в області немає великої кількості письмових звернень на комунікаційну податкову платформу. У ГУ ДПС у Волинській області це пов’язують із належною роботою телефонних гарячих ліній та якісним обслуговуванням у Центрах обслуговування платників.
«Позиція і думка громадськості щодо нашої роботи – надзвичайно важлива. Щиро дякую за підтримку позиції ДПС і розуміння важливості завдань, над якими працює податкова служба», - підсумував Сергій Лисеюк.
Сектор інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Волинській області