Кожен платник податків - клієнт Центру обслуговування платників Луцької ДПІ може розраховувати на якісну консультаційну допомогу з питань виконання податкових зобов’язань. Усім, хто цінує свій час і технічні новації, податківці запропонують налагодити дистанційну взаємодію з ДПС,
На цьому під час зустрічі за «круглим столом» із роботодавцями у Луцькій філії Волинського обласного центру зайнятості наголосила начальниця Луцької ДПІ Ніна Демчук.
«Ми використовуємо різні комунікаційні можливості для діалогу з бізнесом, який працює прозоро, з дотриманням норм чинного податкового законодавства. Водночас кожен платник податків може завжди бути у курсі своїх податкових справ, маючи під рукою мобільний застосунок «Моя податкова». Податкові сервіси онлайн – це зручно та надійно», - наголосила начальниця Луцької ДПІ Ніна Демчук.
Посадовиця розповіла учасникам заходу про адміністративні послуги, які можна отримати у Центрі обслуговування платників, поінформувала про обов’язок представників підприємництва працювати із застосування РРО/ПРРО та запропонувала платникам податків активніше користуватися дистанційним форматом взаємодії.
Нагадаємо, що саме мобільний застосунок «Моя податкова» - це сучасний інструмент отримання інформації про нарахування податків, власні реєстраційні дані, стан розрахунків із бюджетом тощо. У мобільному застосунку «Моя податкова» доступні нові сервіси для ФОП:
- Мій ФОП у розділі «Мої дані» застосунку: інформація про реєстрацію ФОП та обрання спрощеної системи оподаткування;
- подання податкових декларацій платника єдиного податку: для ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування 1-3 груп, у розділі «Послуги»;
- сплата податків: доступна у «Стані розрахунків з бюджетом» розділу «Послуги».
Завантажуйте застосунок «Моя податкова» в AppStore або GooglePlay, ідентифікуйтеся онлайн за допомогою файлового або хмарного КЕП будь-якого надавача та використовуйте електронні сервіси ДПС.
Сектор інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Волинській області