Центр обслуговування платників Луцької ДПІ надає адміністративні послуги та консультаційну допомогу представникам підприємництва та громадянам. Кожному, хто звертається з питань виконання податкових зобов’язань чи отримання довідок, витягів тощо пропонується опанувати комунікацію онлайн, щоб звітуватися та сплачувати податки своєчасно.
Про це під час оглядової екскурсії для вихованців Луцького ліцею № 28 у Центрі обслуговування платників поінформувала начальниця Луцької ДПІ Ніна Демчук.
Посадовиця акцентувала увагу учнів на основних податкових обов’язках і правах платників і запропонувала учням бути свідомими громадянами, зокрема уважно спостерігати чи працюють торгівельні мережі та магазини з РРО/ПРРО та вимагати фіскальний чек у продавця.
«Обов’язково зверніть увагу чи видають вам фіскальний чек із обов’язковими реквізитами, якщо купуєте товар. Якщо так, господарюючий суб’єкт - відповідальний платник податків. В іншому випадку має місце порушення закону та ваших прав», - наголосила начальниця Луцької ДПІ.
Ніна Демчук розповіла про можливості онлайн-спілкування з податковою службою і переваги користування сучасними електронними сервісами ДПС.
«Дистанційна взаємодія з усіма контролюючими органами економить час і ресурси платників податків. Тож варто лише зареєструватися в електронному кабінеті чи завантажити мобільний застосунок «Моя податкова» і ваша актуальна податкова інформація доступна цілодобово», - наголосила Ніна Демчук.
Завантажуйте застосунок «Моя податкова» в AppStore або GooglePlay, ідентифікуйтеся онлайн за допомогою файлового або хмарного КЕП будь-якого надавача та використовуйте електронні сервіси ДПС.
Сектор інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Волинській області