Електронний кабінет, що залишається найбільш популярним сервісом податкової служби, забезпечує повною мірою можливість реалізації платниками податків прав та обов'язків, визначених Податковим кодексом України, - інформує управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Волинській області.
Щоб спілкуватися з ДПС в електронному форматі варто подати заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет» (J/F 1391602), - нагадують у податковій службі.
Відколи ДПС запропонувало таку послугу заяви про отримання документів від податкової служби онлайн подали майже 2 тисячі суб’єктів господарювання області (понад 1,3 підприємців - фізичних осіб і понад 600 юридичних осіб). Зокрема, впродовж поточного року таку заяву подали майже півтисячі платників податків Волині.
Листування податкових органів з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом надсилання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу інформації про вид документа, дату та час його надіслання.
Нагадаємо, що функціональні можливості електронного кабінету постійно вдосконалюються та дозволяють на якісно новому рівні спілкуватися з податковою службою, виконувати податкові зобов’язання без особистого контакту з податковим інспектором.
До слова, створення та впровадження сучасних цифрових рішень податкового адміністрування – серед головний цілей Національної стратегії доходів, яка передбачає удосконалення процедур податкового адміністрування та необхідна для забезпечення потенціалу задоволення фіскальних потреб у середньостроковій перспективі. Вона також підтримує економічне зростання через зменшення нерівності та неефективності в політиці та адмініструванні доходів.
Сектор інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Волинській області