Взаємовідносини ДПС з платниками передбачають дистанційну взаємодію та ґрунтуються на якісній консультаційній допомозі в Центрах обслуговування платників. Водночас податкова служба рекомендує громадянам і бізнесу спілкування через електронний кабінет, що спрощує процес подання звітності.
На цьому під час зустрічі з роботодавцями, які працюють в умовах грантової фінансової підтримки держави, у Луцькій філії Волинського обласного центру зайнятості наголосила начальниця Луцької ДПІ Ніна Демчук.
«Кожна бізнес-діяльність передбачає низку податкових зобов’язань та дотримання термінів звітування перед контролюючими органами. Тому важливо дотримуватися всіх вимог податкового законодавства, насамперед у визначені терміни подавати звіти та сплачувати податки. До дисциплінованих платників податків не застосовуються штрафні санкції», - наголосила посадовиця.
Начальниця Луцької ДПІ підкреслила, що кожен платник податків може отримати індивідуальну консультаційну допомогу з питань оподаткування чи користування електронними сервісами ДПС у Центрі обслуговування платників. Відповіді на запитання щодо податкових зобов’язань, які виникають у підприємців під час провадження діяльності, можна отримати, ставши користувачем інтернет-сервісів ДПС, зокрема Загальнодоступного інформаційно - довідкового ресурсу, або у Центрах обслуговування платників за місцем своєї податкової адреси.
Дбаючи про зручність комунікації платників з контролюючим органом, ДПС пропонує фізичним особам - підприємцям сучасний сервіс мобільний застосунок «Моя податкова», який надає нові можливості для дистанційного звітування, отримання інформації та сплати податків.
Нагадаємо, що створення та впровадження сучасних цифрових рішень податкового адміністрування – серед головних цілей Національної стратегії доходів, яка передбачає удосконалення процедур податкового адміністрування та необхідна для забезпечення потенціалу задоволення фіскальних потреб у середньостроковій перспективі.
Сектор інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Волинській області