Щоб отримати адміністративні послуги платники податків торік найчастіше зверталися до Центрів обслуговування платників. Зокрема, із майже 86 тисяч наданих адмінпослуг Головним управлінням ДПС у Волинській області майже 63 тисячі громадяни та представники бізнесу отримали у Центрах обслуговування платників.
Перевагами електронної взаємодії з ДПС платники податків скористалися, отримавши майже 23 тисячі адмінпослуг через електронний кабінет.
Електронний формат замовлення адміністративних послуг в органах ДПС – доступний кожному, - нагадують у Головному управлінні ДПС у Волинській області та рекомендують громадянам опанувати дистанційну комунікацію з ДПС.
Звернення щодо отримання адмінпослуг платники податків можуть подати через електронний кабінет, за посередництвом розділу «Листування з ДПС», - нагадують у Головному управлінні ДПС у Волинській області.
Щодо актуальної адміністративної послуги «Видача довідки про доходи», то інформацію про доходи громадяни можуть сформувати самостійно через електронний кабінет або ж отримати через мобільний застосунок «Моя податкова».
Нагадаємо, що Головне управління ДПС у Волинській області надає 91 адміністративну послугу. Зі зразками заяв та інформаційними картками надання цих послуг можна ознайомитися за посиланням на субсайті Головного управління ДПС у Волинській області.
Сектор інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Волинській області