Податкова інформація у смартфоні чи в іншому гаджеті сьогодні доступна кожному. Тож власників майна, що підлягає оподаткуванню, варто орієнтувати на застосування сучасних електронних сервісів для своєчасної сплати земельного податку і податку на нерухоме майно.
На цьому під час онлайн-зустрічі з представниками територіальних громад області наголосила начальниця відділу ведення Державного реєстру фізичних осіб-платників податків, розгляду звернень державних органів, податкових сервісів, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Волинській області Оксана Моржинська.
«Використання цифрових рішень ДПС, а це, насамперед, мобільний застосунок «Моя податкова та електронний кабінет, не викликає труднощів у тих громадян, які є вправними користувачами інших електронних сервісів. Практичні поради щодо налаштування електронних сервісів ДПС громадяни, які потребують додаткової підтримки, можуть отримати у Центрах обслуговування платників. У будь-якому випадку пропоновані податковою службою інформаційні рішення – це можливості для своєчасного отримання даних про нараховані податки та їх онлайн-сплата у зручний час. А це означає, що громади отримуватимуть належні кошти», - зазначила Оксана Моржинська.
Посадовиця підкреслила, що електронні сервіси ДПС – важливий елемент інформаційної та цифрової безбар’єрності, над якою податкова служба активно працює у рамках реалізації Комунікаційної стратегії зі створення безбарʼєрного простору в Україні.
Щоб бути на зв’язку з податковою 24/7 варто врахувати, що фізична особа повинна мати електронний цифровий підпис та елементарні навички інтернет-користувача, - наголосила учасникам обговорення Оксана Моржинська та докладно розповіла про функціонал електронного кабінету та мобільного застосунку «Моя податкова».
Якщо є потреба безпосереднього спілкування х фахівцем податкової служби – таку зустріч офлайн можна спланувати за допомогою електронної черги. А щоб не витрачати часу на зайві формальності варто подати заяву до ДПС про бажання отримувати кореспонденцію в електронному вигляді.
Нагадаємо, що електронне листування – це сучасний, безпечний і комфортний спосіб вирішення податкових питань. Скористайтеся сервісом, що забезпечує зручну та ефективну взаємодію з ДПС.
Важливо, що у рамках заходів із впровадження Національної стратегії доходів у 2024-2025 р.р. ДПС працює над удосконаленням і розширенням податкових сервісів і послуг, що надаються податковою службою.