Фахівці Головного управління ДПС у Волинській області зустрілися з представниками малого та середнього бізнесу Володимирської громади та району. Посадовці податкової служби поінформували про вимоги щодо застосування РРО/ПРРО, податкові новації для ФОП, особливості ліцензування певних видів діяльності, запропонували цифрові рішення ДПС та обговорили проблеми, що виникають у підприємців та юридичних осіб під час виконання податкових зобов’язань, зокрема щодо реєстрації податкових накладних.
«Такі зустрічі з бізнесом потрібні, щоб побачити як на практиці працюють податкові норми та які проблеми виникають у платників податків під час їх застосування. Оскільки з нового року для бізнесу запроваджено низку новацій в оподаткуванні, саме зараз ми активно спілкуємося з представниками підприємництва та даємо практичні поради щодо діяльності з дотриманням всіх вимог закону», - розповідає учасниця діалогу, в.о. заступника начальника Головного управління ДПС у Волинській області Юлія Стельмащук.
Окремо під час зустрічі податківці обговорили з платниками податків труднощі фіскалізації розрахункових операцій, зокрема у сфері інтернет-торгівлі, виконання умов для отримання ліцензії при реалізації підакцизних товарів і реєстрації податкових накладних. Серед іншого податківці нагадали, що онлайн-спілкування з податковою службою – зручна та комфортна альтернатива паперовим документам і рекомендували скористатися консультаційною допомогою щодо налаштування електронних сервісів ДПС у державних податкових інспекціях області.
Нагадаємо, що цифрові рішення ДПС – це не лише економія часу та ресурсів для бізнесу, а, передусім, можливість бути в курсі податкових справ і своєчасно подати звіти та сплатити податки.
Нагадаємо, що у рамках заходів із впровадження Національної стратегії доходів у 2024-2025 р.р. ДПС працює над удосконаленням і розширенням податкових сервісів і послуг, що надаються податковою службою.
Сектор інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Волинській області