Сучасні технології при наданні адмінпослуг платникам податків створюють умови для якісної та зручної комунікації з ДПС. Налагодити таку онлайн - комунікацію з податковою службою допомагають фахівці Центру обслуговування платників Луцької ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області.
На цьому під час зустрічі зі студентами Фахового коледжу технологій, бізнесу та права ВНУ ім. Лесі Українки наголосила начальниця Луцької ДПІ Ніна Демчук.
«Доступ до отримання інформації чи послуг без візиту до податкового інспектора - це вже звична практика. Переважна більшість платників податків, які перебувають на обліку в нашій інспекції, активно користуються можливостями дистанційного звітування, отримання довідок чи замовлення адміністративних послуг», - наголосила Ніна Демчук.
Посадовиця підкреслила, що комунікація онлайн платників податків з податковою дозволяє у будь-який зручний час отримувати інформацію про стан розрахунків із бюджетом, дізнатися про наявність заборгованості перед бюджетом та навіть сплатити податки через електронний кабінет чи мобільний застосунок «Моя податкова».
Окрім того, у Луцькій ДПІ запропонували молоді стати громадськими контролерами дотримання касової дисципліни волинським бізнесом.
Виданий фіскальний чек встановленої форми та змісту – це документ, що захищає права споживачів і свідчить про легальний обіг готівки, - нагадують у податковій службі. А тому кожному покупцю важливо знати: придбаний ним товар перебуває у законному обігу та відповідає стандартам якості, тим часом бюджет отримує належні податки.
Нагадаємо, що Державна податкова служба України у рамках Національної стратегії доходів постійно вдосконалює процедури податкового адміністрування та пропонує громадянам використовувати можливості інтернет-технологій для отримання адмінпослуг.
Фото по темі: