Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як діяти, якщо особистий ключ КЕП чи печатки втрачені (пошкоджені) або користувач забув пароль?

опубліковано 06 грудня 2022 о 08:13

Якщо користувач втратив (пошкодив) особистий ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки або забув пароль до нього, то він повинен скасувати діючі сертифікати ключа КЕП, подавши заяву про зміну статусу сертифіката особисто до найближчого відокремленого пункту реєстрації користувачів КНЕДП ІДД ДПС (перелік пунктів  за посиланням  https://acskidd.gov.ua/etrusted-services) або скасувати діючі сертифікати в телефонному режимі, скориставшись послугою гарячої лінії за телефоном (044) 284-00-10.
 
При потребі виготовлення нового особистого ключа КЕП подається новий комплект реєстраційних документів (порядок підготовки документів тут https://acskidd.gov.ua/etrusted-services ).
 
Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»/«Пункти обслуговування».
 
Перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг, наведено у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» офіційного інформаційного ресурсу КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua/Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»), у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація».

Сектор інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Волинській області