Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Дистанційний формат взаємодії з ДПС: скористайтеся перевагами електронного листування

опубліковано 05 серпня 2025 о 08:40

Головне управління ДПС у Волинській області нагадує платникам податків про можливість здійснення листування з контролюючими органами в електронному форматі.

Так, листування з платниками податків, які подали Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (J/F 1391602) (далі – Заява), здійснюється засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом надсилання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет. 

Переваги здійснення листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі:

-  отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;

- митєєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);

- забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;

-  зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;

-  постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.

Порядок подання Заяви:

-  Увійти до приватної частини Електронного кабінету.

Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

- У меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з КО».

- Натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет.

- Підписати КЕП та надіслати. 

Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який спрощує процес отримання податкових послуг платниками податків, мінімізує безпосередній контакт з органами ДПС та унеможливлює виникнення корупційних ризиків при  наданні послуг.

Можливість здійснення листування в електронній формі створює умови для оперативної, надійної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами.

Окрім того, повідомляємо що платники податків мають змогу подавати податкову звітність в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку.

Так, станом на 01.08.2025 року більше 99% суб’єктів господарювання області вибирають електронний формат взаємодії з контролюючим органом (98,75 % - юридичні особи, 99,28 – фізичні особи).

Управління податкових сервісів

Головного управління ДПС у Волинській області