Під час проведення документальної перевірки (планової чи позапланової, виїзної або невиїзної) ДПС має право запитувати у великого платника податків копії документів, які він створює в електронній формі.    
        Зокрема:   
        - документи з обліку доходів, витрат та інших показників, пов’язаних із визначенням об’єктів оподаткування (податкових зобов’язань);   
        - первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансової звітності;   
        - інші документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів.   
        Це передбачено Податковим кодексом України (пункт 85.2 статті 85) та Порядком надання документів великим платником податків в електронній формі (наказ Мінфіну від 07.11.2011 № 1393).   
        Стандартний аудиторський файл (SAF-T UA) – це електронний XML-файл стандартизованої структури, який містить дані, експортовані з облікової системи підприємства, зокрема:   
        - інформацію про активи, власний капітал та зобов’язання;   
        - дані про зміни фінансово-господарського стану за відповідний період;   
        -первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансову звітність тощо.   
        Порядок подання файлу (SAF-T UA)   
        Запит ДПС надсилається у довільній формі з зазначенням періоду перевірки та способів подання файлу.   
        Якщо період перевірки перевищує 1 календарний рік  необхідно формувати окремий файл за кожен рік.    
        Наприклад, якщо перевірці підлягає період з 01.01.2022 по 31.03.2025, має бути сформовано чотири окремі файли за період з:   
        01.01.2022 по 31.12.2022;   
        01.01.2023 по 31.12.2023;   
        01.01.2024 по 31.12.2024;   
        01.01.2025 по 31.03.2025.   
        Електронні документи (інформацію) великий платник податків зобов’язаний надати з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг не пізніше двох робочих днів, наступних за днем отримання запиту контролюючого органу.