Найбільш часті питання, що виникають під час реєстрації податкових накладних і розрахунків коригування – привід планувати теми онлайн-зустрічей із платниками, -звертають увагу представників бізнесу в Головному управлінні ДПС у Волинській області.
А з огляду на оновлення критеріїв ризиковості в зв’язку з ухваленням змін до постанови № 1165 платники податків можуть запропонувати провести зустріч із фахівцями ГУ ДПС у Волинській області та отримати консультацію онлайн, у разі потреби в усній консультації - зателефонувати до Консультаційного центру для платників ПДВ чи скористатися послугами Офісу податкових консультантів.
Зокрема, про вимоги, яких варто дотримуватися бізнесу для успішної реєстрації податкових накладних нещодавно йшлося під час дистанційної зустрічі представників управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС у Волинській області з платниками ПДВ області.
Учасникам діалогу – платникам ПДВ а посередництвом платформи ZOON розповіли про оновлені критерії ризиковості операцій та збільшення лімітів для безумовної реєстрації податкових накладних, а також наголосили на умовах, яких варто дотриматися для автоматичної реєстрації податкових накладних.
Окрім того, зміни до постанови № 1165 передбачають удосконалення механізму автоматичного врахування таблиць даних платника податку.
Нагадаємо! 8 вересня 2025 року на Волині розпочав роботу Офіс податкових консультантів. Серед напрямків, за якими щоденно надається усна консультаційна допомога бізнесу – питання щодо зупинення реєстрації ПН/РК.