На Волині приміщення державних податкових інспекцій та Центрів обслуговування платників обладнано відповідно до сучасних стандартів доступності для людей з порушенням зору.
Спеціальні тактильні позначення (лінії розмежування) – це ті елементи, які слугують орієнтиром для людей з порушенням зору та допомагають знаходити вхід до приміщення.
Зокрема, пандус та вхідні двері ЦОП Луцької ДПІ, яка надає найбільшу кількість послуг платникам податків, оформлені тактильними попереджувальними елементами. Такі тактильні позначення роблять пересування відвідувачів з порушеннями зору більш комфортним та безпечним. А дізнатися про графік роботи ЦОПів можна, скориставшись інформацією шрифтом Брайля при вході до всіх центрів обслуговування платників, - звертають увагу у Головному управлінні ДПС у Волинській області.
Варто врахувати, що обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення у податковій службі здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом усіх етапів отримання послуг.
Нагадаємо, що всі заходи зі створення безбар’єрного середовища реалізуються в рамках Національної стратегії створення безбар’єрного простору, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською.
Бажаєте дізнатися більше про безбар’єрність та як її впроваджує податкова служба?
На сайті ДПС створено окремий розділ «Безбар’єрність», де зібрано:
Довідник безбар’єрності – гід із толерантної взаємодії та словником коректних визначень, що враховує сучасні реалії, зокрема контекст воєнного стану;
Гайд безбар’єрних подій – рекомендації щодо організації заходів з урахуванням принципів доступності;
Майданчик спільноти «Бізнес без бар’єрів» - платформа для обміну досвідом та кращими практиками інклюзивності в бізнесі;
Платформа «Ти як?» — простір для взаємодії та психологічної підтримки