Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Переваги електронної звітності: на Волині понад 99 відсотків декларацій до ДПС подано дистанційно

, опубліковано 10 листопада 2025 о 08:55

Переваги електронного формату звітування – до вподоби більшості платників податків Волині. Відтак, фізичні особи - підприємці 99,38% декларацій подають дистанційно, а 98,93% звітних документів юридичних осіб теж надходять до ДПС в електронному форматі.

В середньому 99,18% від усіх поданих звітів волинських господарюючих суб’єктів формуються та надсилаються за посередництвом мережі Інтернет, - інформує управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Волинській області.

У переліку податкових звітів, яких кількісно надходить найбільше – декларації ФОП - платника єдиного податку, з рентної плати, плати за землю та податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.

Якщо врахувати, що протягом десяти місяців 2025 року платниками податків до Головного управління ДПС у Волинській області подано понад 471 тисяча звітних документів, з яких понад 467 тисяч - в електронній формі, саме дистанційна взаємодія суттєво полегшує та спрощує процес обміну інформацією між платниками податків та ДПС.

Головне управління ДПС у Волинській області нагадує, що за допомогою безкоштовних електронних сервісів ДПС - Електронного кабінету та мобільного застосунку «Моя податкова», в режимі онлайн 24/7 кожен платник може виконати свій податковий обов’язок – подати декларацію та сплатити задекларовану суму.

Електронний формат подачі звітності засобами телекомунікаційного зв’язку дозволяє зекономити час, здійснити автоматичну перевірку звітності перед її подачею, а також отримати підтвердження прийняття декларації контролюючим органом.

За умови наявності електронного цифрового підпису, отриманого у будь-якого сертифікаційного центру, подати звітність в електронному вигляді можна, виконавши декілька простих кроків:

Крок 1.Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Крок 2. Зайти до приватної частини Електронного кабінету платника податків (cabinet.tax.gov.ua).

Крок 3. У меню «Ведення звітності» натиснути кнопку «Створити», при цьому обрати період, за який буде подаватися звіт та форму звіту.

Крок 4. Заповнити звітність. Після натискання кнопки «Створити» відкривається форма обраного користувачем звіту, яку необхідно заповнити. При цьому, після заповнення всіх полів форми звіту перевірити, чи не була допущена помилка. У випадку пропущення обов’язкових для заповнення полів вони будуть підсвічуватися.

Крок 5. Підписати та відправити документ.

Крок 6. Перевірити отримання документу ДПС. Після того, як заповнений звіт буде підписаний та відправлений, необхідно проконтролювати надходження квитанції № 1 в розділі «Вхідні/Вихідні документи».

Наступна квитанція № 2 вказує на те, чи звіт прийнятий. Якщо електронний документ заповнений вірно, то в полі «Результат обробки» квитанції № 2 має зазначатися «Прийнято пакет».

Якщо ж «Пакет не прийнято», то потрібно доопрацювати документ відповідно до зауважень, що вказані в квитанції і повторно його надіслати.