Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про особливості спілкування платників податків із податковими органами Волині у період дії воєнного стану

опубліковано 30 березня 2023 о 08:27

У зв’язку з введенням на території України воєнного стану з початку повномасштабного вторгнення російських військ на територію України, за рішенням ДПС, з метою безпеки, усі поштові скриньки державних податкових інспекцій були закриті. Разом з тим, платники податків не втратили можливості онлайн спілкування з податковими органами області. Для цього вони можуть скористатися можливостями Електронного кабінету платника податків (https://cabinet.tax.gov.ua), вибравши вкладку «Листування з ДПС» у приватній частині (особистому кабінеті) Електронного кабінету платника податків.

За допомогою зазначеного режиму користувачі мають можливість надіслати електронного листа до органів ДПС.

Протягом одного робочого дня після відправки електронного листа до органу ДПС його автора буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації такого листа в органі ДПС, до якого даний лист направлено.

Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДПС користувач може переглянути в підрежимі «Вхідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у підрежимі «Вихідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи».

Разом з тим, стосовно листування з ДПС інформуємо, що для удосконалення системи адміністрування податків, було внесено зміни до статті 42 Податкового кодексу. А саме, платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з податковими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Для цього необхідно подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет. Після чого листування податкових органів з такими платниками  податків здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі шляхом надсилання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.

Онлайн-спілкування з податковою службою через Електронний кабінет дозволяє не витрачати зайвого часу для візиту до податкової інспекції, а також отримувати необхідну інформацію зі свого персонального комп’ютера.

        Управління податкових сервісів ГУ ДПС у Волинській області