Упродовж першого кварталу 2024 року платникам податків – юридичним та фізичним особам Головне управління ДПС у Волинській області надало 35 тисяч адміністративних послуг.
Дедалі частіше платники податків надають перевагу дистанційному замовленню послуги та отримують необхідні документи, довідки, витяги тощо через електронний кабінет, - інформує управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Волинській області.
Зокрема, у звітному періоді чверть усіх адмінпослуг надано з використанням сучасних інформаційних рішень. Тож у Головному управлінні ДПС у Волинській області рекомендують громадянам і представникам підприємництва частіше взаємодіяти з ДПС дистанційно.
Звертаємо увагу, що звернення щодо отримання адмінпослуг платники податків можуть подати через електронний кабінет, за посередництвом розділу «Листування з ДПС».
Щодо актуальної адміністративної послуги «Видача довідки про доходи», то інформацію про доходи громадяни можуть сформувати самостійно через електронний кабінет або ж отримати через мобільний застосунок «Моя податкова».
Нагадаємо, що Головне управління ДПС у Волинській області надає 81 адміністративну послугу. Зі зразками заяв та інформаційними картками надання цих послуг можна ознайомитися за посиланням на субсайті Головного управління ДПС у Волинській області.
Подаючи письмові заяви для отримання адміністративних послуг, більшість волинян, як і раніше, звертаються до Центрів обслуговування платників державних податкових інспекцій області.
Сектор інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Волинській області